سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بتن شیمی سازه
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  شمس[0]
 

شرکت بتن شیمی سازه BCS، در راستای سیاست های کلان ملی مبنی بر استفاده از فناوریهای نوین در صنعت ساختمان در جهت ساخت ایمن، سریع و کارآمد ساختمان، آماده تولید بیش از ۴۵ نوع محصول متنوع در زمینه انواع افزودنی های بتن ، مواد نازک کاری و نما سازی ساختمان و مواد ویژه در عملیات بتنی، با کیفیت برتر و ارائه خدمات فنی، پشتیبانی و ارائه راهکارهای مناسب با تکیه بر تجارب پیشین وکادر فنی مجرب، گامی موثر در این صنعت برداشته است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 38776
کل یادداشتها ها : 28

نوشته شده در تاریخ 96/11/14 ساعت 2:48 ع توسط شمس


انواع گروت ها

گروت چیست و گروت کاربردی دارد؟

Grout Products

گروت از جمله افزودنی های کاربردی است که از آب، سیمان، ماسه و افزودنی های متداول دیگر تشکیل شده است و با خاصیت منبسط شوندگی غیر انقباضی برای پر کردن فضاهای خالی و ترک های بزرگ ، لایه لایه شدن و یا خرد شدن استفاده می شود. گروت با خاصیت جذب نیروهای وارد و انتقال آن ها به بخش زیرکار، در زیر صفحه ستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها و ریل ها استفاده می شود.

گروت با کیفیت در bcsco

گروت در بتن شیمی سازه

گروت یکی از افزودنی های بتن می باشد

گروت از آب، سیمان، و ماسه تشکیل شده است.

گروت در انواع گوناگونی عرضه می گردد:

گروت اپوکسی با ترکیب دو جزیی، مقاومت بالایی در برابر فشار زیاد دارد به همین دلیل برای اجرای فونداسیون ماشین آلات فوق سنگین و پایه پل ها مورد استفاده قرار می گیرد و این گروت دارای خاصیت چسبندگی بسیار قوی می باشد.

 

گروت کنسنترات منبسط شونده است و برای ایجاد انبساط قابل کنترل در بتن و ملات مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع گروت جمع شدگی و ترک خوردگی را کم کرده و در کارهای تعمیر و ترمیم سازه های بتنی استفاده می شود.

گروت از محصولات با کیفیت در شرکت بتن شیمی می باشد.

 

محصولات گروت BCS

 

 

گروت کنسنترات
گروت اپوکسی
گروت
برای سفارش انواع افزودنی های بتن و همچنین گروت با کیفیت بالا و به صورت کاملا تضمینی با ما با شماره های 8-66576047-021 در تماس باشید







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ